WRAP UP: LECTURES DE L'ESTIU
Hola, joves
lectors!
Aquesta
setmana us presento una altra novetat. Un WRAP UP, que no és més que un resum de les meves
lectures durant un període determinat de temps. En el cas de La vida entre llibres m’he proposat
fer-ne un per estació.
Ha estat un
estiu molt intens pel que fa a les lectures, no només pel fet que englobi les
vacances, sinó perquè després d’uns mesos amb molta feina de la universitat
estava desitjant tornar a la lectura.
He llegit un
total de 7 llibres i he escoltat 1 audiollibre.
EL INCIENSO DE LOS ESPÍRITUS (Victoria Álvarez)
És l’última
part de la trilogia que duu el nom de la protagonista, Helena Lennox. Els
finals sempre acaben sent els llibres més esperats de les sagues i, en
conseqüència, amb els que tenim les expectatives més altes. És aquesta la principal
raó per la qual, tot i ser un bon llibre i un bon tancament no té puntuació
màxima. M’hagués agradat un final una mica més èpic, més cridaner. Tot i això,
l’he gaudit molt i se’ns dubte us recomano la trilogia.
4/5
ROJO, BLANCO Y SANGRE AZUL (Casey McQuiston)
Farà un parell de mesos, tothom comentava aquest llibre
per xarxes socials així que, quan vaig saber que estava a la biblioteca, no vaig
poder resistir-me a demanar-lo.
Doncs bé, la clau d’aquesta novel·la és l’originalitat.
Uns personatges que, tot i ser inventats, estan basats en persones reals
fàcilment identificables. I una història entre dos grans rivals en la que la
política és molt present.
La sensació que he tingut mentre llegia aquest llibre és
la mateixa que sento mentre llegeixo fanfics
(relats escrits per fans sobre una obra, videojoc... en aquest cas de les famílies
reial britànica i la de la presidenta dels Estats Units).
Una lectura divertida, ideal per a passar una bona
estona.
3/5
EL SENYAL (Marta Meneu-Borja)
D’aquest llibre en podeu llegir la ressenya que es va
penjar el dissabte amb una opinió més complerta, però com a resum, un llibre
fantàstic que tothom hauria de llegir.
Un recull d’experiències d’unes protagonistes marcades
pel senyal del masclisme.
4/5
LA VENGANZA DEL UNICORNIO (Iria G. Parente i Selene M. Pascual)
Un altre final de saga molt esperat, en aquest cas, el de
la bilogia de El dragón y el unicornio. Els
nostres protagonistes es veuran involucrats en una guerra entre dues societats antagòniques, però igualment injustes. Una bilogia que recomano moltíssim per la seva
historia, els seus personatges i un missatge imprescindible pels anys que estem
vivint. Una crida a la lluita i l’esperança.
5/5
PERCY JACKSON I EL LLADRE DEL LLAMPEC (Rick Riordan)
Aquesta ha estat una relectura impulsada per la notícia
de la pròxima adaptació de la saga per part de Disney +.
Un llibre que tot nen/a desitjaria tenir entre les mans.
Amb uns personatges extraordinaris, unes aventures sorprenents i mitologia,
molta mitologia!
4’5/5
DESCONEGUTS (David Lozano)
La meva primera lectura de l’escriptor. És un llibre realment interessant per la trama i la importància de les xarxes socials en aquesta. I, tot i que el final l'he trobat previsible, la novel·la l'he gaudit de principi a fi.
3’5/5
MERUPURI UN PRÍNCIPE DE CUENTO DE HADAS #1 (Matsuri Hino)
És el primer d’una saga de manga de quatre volums. La
vaig comprar farà un parell d’anys en una botiga de segona mà i, a diferència
de la resta de llibres, no tenia cap mena d’expectativa.
L’objectiu de la lectura era passar una bona estona i
retrobar-me amb un gènere que no llegeixo gaire sovint, el còmic. Uns
personatges i una trama bàsica, però que em van fer riure en diverses ocasions.
3/5
KAFKA I LA NINA QUE SE’N VA ANAR DE VIATGE (Jordi Sierra i Fabra)
Sí, aquest és l’audiollibre que em vaig proposar escoltar
pel repte del mes. La sinopsi em cridava molt l’atenció i al dia següent el
vaig escoltar. M’avanço a afirmar que aquest llibre és una de les millors
lectures d’aquest any. Tot i la senzillesa de la trama, en Jordi Sierra i Fabra
ens regala una història tendre i dolça que robarà el cor del lector.
No podia haver triat un lectura millor per a començar amb
els audiollibres. Senzillament, fantàstica!
5/5
0 COMENTARIS