LA SETMANA DEL LLIBRE EN CATALÀ 2020

by - 20:13:00



    Ha arribat l’hora d’acomiadar-nos de la trenta-vuitena edició de la Setmana del llibre en català. La més especial dels últims anys, amb una nova ubicació al moll de la fusta per a poder mantenir totes les mesures de seguretat necessàries i evitar aglomeracions. I, per primera vegada, l’olor dels llibres es barrejava amb la de salobre del mar acompanyada d’unes vistes espectaculars.

    Una edició marcada per la incertesa i la continua por de la seva cancel·lació a causa de la pandèmia. Per sort, i tot i que algunes de les activitats van estar passades per aigua, res ha pogut impedir que es realitzessin les activitats programades del 9 al 13 de setembre.

    Si em preguntessin per què hi vaig cada any, no tindria cap dubte en respondre. L’ambient, els somriures de la gent, la gran quantitat d’activitats, firmes, lectures i itineraris que es realitzen durant aquests dies. És una reunió de persones amants de la llengua i literatura catalanes en busca de nous descobriments. I tot això amb una fira molt acollidora i agradable.

    En aquesta ocasió i, tot i que només vaig poder visitar-la el dijous dia 10 de setembre, he pogut presenciar moltes de les activitats programades gràcies a la retransmissió mitjançant les xarxes socials. Les meves preferides, les converses i les estones de poesia al vespre.

    I, com ja és tradició, la compra d’alguna de les novetats d’aquest any. En aquesta ocasió em vaig endur a casa Entre nosaltres de la jove escriptora Aina Huix de la mà de l’editorial Llibres del delicte.  Novel·la amb la que s’estrena la seva nova col·lecció Delictes Juvenils.

No puc esperar a viure la següent edició de la Setmana del Llibre en català.


Laura

 




You May Also Like

0 COMENTARIS