MISCEL·LÀNIA #1- SETMANA DEL LLIBRE EN CATALÀ 2016 +COL·LABORACIÓ

by - 20:54:00


Hola joves lectors!
 Sé que vaig una mica tard amb l'entrada, ja que la Setmana del llibre en català va acabar fa cinc dies, però el començament del nou curs ha estat fort i no he pogut penjar-la abans.
Aquesta és una entrada que em fa molta il·lusió fer. No només per poder explicar com va anar la visita a la fira, tan estimada pels lectors catalans, sinó, perquè com molts sabreu, el blog està començant una nova temporada, plena de canvis i noves entrades. 
 Aquesta la considero la primera de la nova era, ja que us mostro un nou fitxatge al blog. Una persona fantàstica que a partir d'avui farà forces col·laboracions. 
La Sara, la meva millor amiga, comparteix amb mi l'interès per la literatura i, gràcies a que té uns gustos literaris que difereixen  força amb els meus, aportarà al blog més varietat i noves crítiques.
Les dos vam visitar el dijous dia 8 de setembre la fira situada davant la catedral i avui, comparteix amb tots nosaltres la seva experiència en visitar-la per primer cop.





   SETMANA DEL
     LLIBRE EN              CATALÀ    2016



 Vaig aixecar la vista per mirar el cel. Aquell cel tan blau i tan radiant. Després d'unes vacances fora de casa l'havia trobat a faltar, el meu cel, el cel mediterrani. Vaig abaixar la vista una mica mes. Centenars de turistes caminaven engrescats pel centre de la ciutat comtal, enamorant-se de cada raconet d'aquesta. Unes passes mes endavant i deixant de banda les rambles ens vam dirigir per un carreró estret que al principi em va donar una mica de por. I si ens estàvem apropant-nos a aquell famós barri que tots evitaven i que només els mes agosarats s'atrevien a travessar? Anava capficada en els meus pensaments, comentant amb la Laura cada detall i cada indici, aleshores i de sobte va aparèixer. Un conjunt de casetes i estants ens van donar la benvinguda. La temperatura era perfecte i molta gent gaudia entre els llibres i les revistes que allà es trobaven. Així que la fira del llibre en català... Aquí es on la Laura em volia portar! I jo que no hi havia estat mai i que comparteixo amb la meva amiga la passió pels llibres vaig acceptar ràpidament. Ens vam perdre entre centenars d'exemplars de novel·la clàssica catalana combinats amb poesia, novel·la juvenil i guies de viatge. Després d'unes llargues vacances sentir parlar català també em va fer Il·lusió i no parava de llegir tots els cartells en aquest idioma. L'ambient era fantàstic, fins i tot m'arriscaria a dir que era especial. La gent reia i parlava però sobretot... llegia. I entre el silenci de desenes de lectors, turistes curiosos, entre els flaix de les càmeres i els botiguers es sentia una música suau, una melodia a guitarra que venia de la plaça de la catedral. Un lloc ideal en un moment precís i a la ciutat mes maca del món! Us recomano aquesta experiència 100% i dono moltes gràcies a la Laura per haver-mi portat😊


 Sara i Laura 

You May Also Like

0 COMENTARIS