RESSENYA: L'OMBRA DEL VENT

by - 19:54:00



Títol: L'ombra del vent
Autor: Carlos Ruiz Zafón
Idioma Original: Castellà
Editorial: Planeta
Any: 2001
Sinopsi: Una alba de l'any 1945, un jove és conduït pel seu pare a un misterios lloc ocult al cor de la ciutat vella: El cementiri dels llibres oblidats. Allà, Daniel Sampere troba un llibre maleït que canvia la direcció de la seva vida y l'arrossega a un laberint d'intrigues i secrets enterrats a l'ànima fosca de la ciutat.



Aquesta ha estat la primera novel·la que l'autor Carlos Ruiz Zafón ha escrit per a un públic adult. Aquesta obra s'ha convertit en un best-seller i s'ha traduït a més de 36 idiomes.
El que més m'ha cridat l'atenció d'aquesta obra és la trama, ja que gira al voltant d'un escriptor, en Julià Carax, del qual en Daniel adopta un llibre del cementiri dels llibres oblidats.
És una obra de misteri i suspens ambientada a la Barcelona de la post-guerra. Un altre cop, en Carlos Ruiz Zafón ha descrit barris i edificis de la ciutat reals, de manera que podem visitar-los per endinsar-nos una mica més en la història.
He de dir, que en un començament l'obra no em va cridar gaire l'atenció, potser pel fet que me'l vaig llegir fa uns anys i era massa petita per gaudir-lo, però aproximadament a la meitat de l'obra vaig enganxar-me i no podia parar de llegir, a més a més, l'estil propi de l'autor m'encanta, ja que és bastant descriptiu i és molt senzill entrar dins de la història. Un llibre magnífic amb un final imprevisible que t'arribarà al cor.
Tinc moltes ganes de llegir-me la continuació i conèixer més històries de la familia Sampere.

Laura

You May Also Like

0 COMENTARIS