RESSENYA: NOEL ET BUSCA

by - 20:18:00




Títol: Noel et busca
Autor: Àngel Burgas
Idioma Original: Català
Editorial: La Galera
Any: 2012
SinopsiL'Enric es desperta en un hospital. No recorda res. La policia el vigila i no sap en qui confiar. L'única alternativa que té és descobrir el seu passat a través dels records inconnexos que l'assalten. Però de vegades no saber és una protecció i oblidar-ho tot és l'única sortida. Només té una certesa, que algú el busca. I no sap si li convé que el trobin.


L'estiu passat, recordo que em venia molt de gust llegir un llibre d'intriga, misteri i buscant en una pàgina web on recomenaven llibres vaig trobar Noel et busca de l'autor Àngel Burgàs. Només llegir la contraportada de la novel·la vaig saber que m'agradaria de manera que el vaig començar a llegir aquell mateix dia.
Des de la primera pàgina ja podem trobar acció i és una novel·la molt addictiva.
El fet que està escita en primera persona ajuda a entrar més fàcilment en la història, però el millor d'aquesta novel·la és que, fins al final, no descobreixes realment que succeeix i aquest és molt sorprenent.
Si voleu una novel·la fresca per aquest estiu, definitivament us recomano Noel et busca de l'autor Àngel Burgas.

Laura

You May Also Like

0 COMENTARIS