RESSENYA: CRÒNIQUES DE LA TORRE I: LA VALL DELS LLOPS

by - 20:41:00




Títol: Cròniques de la torre I: la vall dels llops
Autora: Laura Gallego García
Idioma original: Castellà
Editorial: SM
Any: 2001
SinopsiLa van anomenar Dana i va créixer juntaments amb els seus germans i germanes com una més. Mai la van tractar de forma especial i, no obstant, tots podien veure que era diferent. Sigil·losa com un gat, amb prou feines parlava. La seva vida va canviar per sempre el dia que el Mestre la va portar amb ell a la Torre, a la Vall dels Llops. Allà seran descoberts els secrets de la màgia més ancestral.




Després d'haver acabat amb la meravellosa, fantàstica, inigualabre....trilogia de Memòries d'Idhun em vaig veure amb moltes ganes de llegir un altre llibre de l'autora Laura Gallego García. Després de mirar i remirar tots els llibres publicats per l'autora vaig adonar-me que havia escrit una saga que, igual que Memòries d'Idhun, girava entorn la màgia d'un nou món, de manera que vaig anar corrents a la biblioteca a agafar el primer llibre La vall dels llops.
Tot i que no la considero al mateix nivell que l'altra triologia, he de dir que no em va decebre. L'autora torna a crear uns personatges ben definits, en especial la Dana, la protagonista que podem descriure com una noia valenta i estudiosa. El personatge d'en Kai (el millor amic de la Dana), també em va captivar. És molt especial (llegiu el llibre i sabreu per què!).
És una novel·la bastant senzilla de llegir i de ritme àgil, ja que t'atrau des de la primera pàgina.
Si us agrada la fantasia doneu-li una oportunitat a aquesta saga.


Laura

You May Also Like

0 COMENTARIS