RESSENYA: QUATRE

by - 20:29:00



Títol: Quatre
Autora: Veronica Roth
Idioma original: Anglès
Editorial: Molino
Any: 2014
Sinopsi: Les quatre històries que s'inclouen a Quatre (el trasllat, la iniciació, el fill, el traïdor i tres escenes exclusives addicionals) et deixaran descobrir, des del punt de vista d'en Tobias, diversos moments únics de la triologia. Quatre històries breus i tres escenes innèdites que revelen el que mai vas arribar a saber del món Divergent i del personatge d'en Quatre.




Ho he de confessar, quan vaig descobrir que l'autora estava escrivint aquest llibre, em vaig endur una gran sorpresa, de manera que el dia que va sortir a la venda el vaig aconseguir.
A l'últim llibre de la trilogia Divergent, vam poder veure un nou estil d'escriptura de l'autora que consistia a anar alternant el narrador en els diferents capítols. Allà vam descobrir una mica més de la personalitat del personatge del Quatre, tot i això, crec que amb aquest llibre s'entenen moltes de les reaccions innexplicables que trobem als altres tres llibres.
El personatge del Quatre va ser el meu preferit d'aquests llibres, sobretot pel fet que fos tan misteriós, i crec que es mereixia un llibre dedicat a aquest on descobrissim coses del seu passat.
Aquesta novel·la és bastant curta si la comparem amb les altres i, com haureu llegit a la ressenya, està composta per quatres històries úniques i tres escenes succeïdes al primer llibre, però narrades per aquest personatge.
Després que el final llegit al llibre Lleial em deixés mala boca, vaig tornar a gaudir de la trilogia. Crec que és un bon complement d'aquesta i si us heu llegit els altres tres espero que us animeu amb Quatre.


Laura

You May Also Like

0 COMENTARIS