RESSENYA: OLVIDADOS

by - 20:45:00



Títol: Olvidados
Autora: Michael Grant
Idioma Original: Anglès
Editorial: RBA
Any: 2012
SinopsiEn un obrir i tancar d’ull, tots desapareixen. Oblidats. Excepte els joves: adolescents, nens i nadons. Però no queda cap adult. I no funcionen els telèfons, la televisió ni Internet. No hi ha manera de saber el que ha passat, no hi ha manera de demanar ajuda. La fam amenaça. Manen els més forts. I una criatura sinistra... És aleshores quan els adolescents comencen a desenvolupar nous talents, inimaginables, perillosos, que els fan més forts dia a dia.





Després de llegir llibres tan addictius com Els jocs de la fam o Divergent, volia buscar una altra saga que m'atrepés des de la primera pàgina i vaig començar a llegir Olvidados.
L'he trobat bastant original pel que fa referència a la trama. Aquesta és molt bona i vaig entrar molt ràpidament a la història, imaginant-me que succeiria si els adults desapareguessin de la Terra.  
Els personatges que hi apareixen són interessants. Em va captivar molt la manera com s'organitzen cada un dels personatges per tal de tenir un ordre a la ciutat. El paper que poc a poc, va assumint el protagonista, en Sam, és el de líder, ja que els altres nois i noies confien plenament en ell. Així mateix, juntament amb un grup d'amics, intentaran esbrinar que és el que va succeïr a la ciutat. 
El que vaig trobar una mica desagradable, són certes descripcions que aparèixen al llarg de la novel·la. Tot i això, ja he comprat el segon llibre i li donaré una oportunitat a la saga.

Laura

You May Also Like

0 COMENTARIS