RESSENYA: NO PREGUNTIS QUI SÓC

by - 21:17:00



Títol: No preguntis qui sóc
Autora: Care Santos
Idioma Original: Català
Editorial: La Galera
Any: 2014
Sinopsi El Pol és un noi molt particular, enamorat dels gossos i la música, i amb un passat secret. A les xarxes socials el seu nick és Nevermore. I a classe sempre mira de passar desapercebut.
Però les seves rareses no són res comparades amb el que passarà quan conegui la Marzena i, de cop, senti que algú s'ha apoderat del seu cos. Algú sap molt bé el que vol, i a qui.
El Pol está en greu perill. I la Marzena, molt més.




Poc després d'haver-me enamorat del llibre Bel: amor més enllà de la mort vaig decobrir que l'autora Care Santos tenia un llibre de tipologia semblant i em vaig enamorar profundament quan vaig començar a llegir i vaig descobrir que molts dels personatges eren els mateixos.
La Bel deixa de tenir el paper principal de la novel·la substituïda pel Pol, el nen del centre el qual la Bel va posseir al primer llibre. Altres personatges secundaris com en Hyeronimus o l'Alma prenen més importància.
Davant meu m'havia trobat una continuació del primer llibre! Continua estant ple d'acció amb moments que deixaran al lector sense respiració.
Fent referència a la forma, considero que l'autora té una manera molt peculiar d'escriure i el que més destaco és la utilització de cançons famoses com a títols de capítols.
Ambsós llibres de l'autora els recomano als joves i, tot i que es poden llegir independentment un de l'altre, us recomano que comenceu amb Bel: amor més enllà de la mort.

Laura

You May Also Like

0 COMENTARIS