RESSENYA: L'OCELL DE LA REVOLTA

by - 20:39:00



Títol: L'ocell de la revolta
Autora: Suzanne Collins
Idioma Original: Anglès
Editorial: Molino
Any: 2010
Sinopsi: Katniss Everdeen ha sobreviscut dues vegades a Els Jocs de la Fam, però no sembla que tot hagi acabat. La revolució s'està estenent i tots estan implicats excepte la Katniss.
Tot i així, el seu paper a la batalla final és el més important de tots: la Katniss ha de convertir-se en l'ocell de la revolta, el símbol de la rebel·lió. Que comencin els setanta-sisens jocs de la fam!





He de confessar que aquest llibre me'l vaig llegir sense haver-me llegit el segon En Flames i em va decepcionar bastant.
El començament del llibre el vaig trobar a l'alçada de la saga, però a mida que anava passant les pàgines la violència, la sang i el dolor van anar prenent protagonisme a la novel·la fins a un punt que considero excessiu. Va arribar un moment que m'avorria de la lectura. Considero que un final de saga ha de ser impactant i consistent però fins a un límit.
En quant als personatges he vist una evolució d'aquests, sobretot de la Katniss, la qual considero més madura en aquest llibre.
Malgrat els punts negatius que he trobar a aquesta novel·la, felicito a l'autora per la manera com aconsegueix plasmar els sentiments de la protagonista, fins al punt que patia fins i tot jo.
Per últim, he d'esmentar l'epileg (tranquils sense spoilers). El vaig trobar sorprenent, pel fet que, segurament, m'imaginava un final diferent per a aquesta tipologia de saga. Tot i això, crec que farà entendrir el cor dels seguidors de Els Jocs de la Fam

Laura

You May Also Like

0 COMENTARIS